- W przypadku wystąpienia potrzeby reklamacji, należy je składać:
- na adres e-mail: sklep@wydawnictwomolly.pl.pl,
- listownie na adres: Wydawnictwo Molly, ul. Bohaterów Kragujewca 11, 85-863 Bydgoszcz
W opisie reklamacji klient zamieszcza poniższe informacje – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: informacja i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz dane kontaktowe składającego reklamację.
- Towar z wadami lub uszkodzony podczas transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy na koszt wydawnictwa. Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres. Jeśli nie istnieje możliwość wymiany, gwarantujemy zwrot pieniędzy.
- W przypadku reklamacji Klient przyjmuje do wiadomości, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu rozpatrzenia reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
- Klient ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Warunkiem jest odesłanie książek w nienaruszonym stanie, w przypadku pozycji z dołączonymi nagraniami – w folii ochronnej. Konieczne jest też dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Pieniądze za zwrócone książki zostaną przekazane na adres klienta lub na wskazane konto bankowe.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia do umowy.