Regulamin sklepu

Właścicielem księgarni internetowej jest DENS V.I.P. MAREK GATZ z siedzibą w Bydgoszcz (85-863) ul. Bohaterów Kragujewca 11, NIP 953-111-19-26.

Księgarnia internetowa, dostępna pod adresem www.wydawnictwomolly.pl.pl oraz www.mollypublishinghouse.pl, oferuje do sprzedaży tytuły wydane nakładem Wydawnictwa Molly.

  1. Ceny książek i innych produktów w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Do wartości zamówionych książek dostarczanych za pomocą pośredników doliczane są koszty wysyłki:
    • kurier DPD na terenie Polski – 14 zł,
    • kurier DPD za pobraniem – 18 zł,
    • Poczta Polska – 14 zł,
    • InPost Paczkomaty – 12 zł.

Możliwy jest także odbiór osobisty (bez dodatkowych kosztów).

  1. Koszty przesyłki zagranicznej:
    • EUROPA: poczta zwykła – 54 zł, poczta lotnicza – 62 zł,
    • AMERYKA PÓŁNOCNA I AFRYKA: poczta lotnicza – 78 zł,
    • AMERYKA POŁUDNIOWA i AZJA: poczta lotnicza – 85 zł,
    • AUSTRALIA I OCEANIA: poczta lotnicza – 99 zł.

Podany cennik jest orientacyjny, rzeczywiste koszty wysyłki zagranicznej są wyliczane na podstawie wagi zamówionych produktów i kalkulowane w oparciu o aktualny cennik Poczty Polskiej. W przypadku wysyłek zagranicznych nie jest możliwa płatność przy odbiorze paczki.

  1. Akceptowane formy płatności:
    • płatność przy odbiorze. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia.
    • przelew bankowy, karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay. Realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty.
    • przelew elektroniczny przy pomocy serwisu Przelewy24. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.
    • W przypadku wysyłek zagranicznych możliwymi formami płatności są przelew bankowy lub płatność przy pomocy serwisu Przelewy24.
  2. Potwierdzone zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego. Paczki na terenie Polski wysyłamy:
    • kurierem DPD (czas oczekiwania: 1–2 dni robocze,
    • za pośrednictwem InPost Paczkomaty (1-2 dni robocze),
    • Poczta Polska.
    • Paczki zagraniczne dostarcza Poczta Polska wg własnego regulaminu usług.
  3. Zamówienia realizujemy w cenach obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
  4. Z momentem wydania towaru przewoźnikowi klient ma prawo rozporządzać towarem jak właściciel.
  5. Wydawnictwo ma obowiązek dostarczenia produktów bez wad.
  6. W przypadku wystąpienia potrzeby reklamacji, należy je składać:
    • na adres e-mail: sklep@wydawnictwomolly.pl.pl,
    • listownie na adres: DENS V.I.P MAREK GATZ, ul. Bohaterów Kragujewca 11, 85-863 Bydgoszcz
    • telefonicznie: +48 512 494 772.

W opisie reklamacji klient zamieszcza poniższe informacje – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: informacja i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia

  1. Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz dane kontaktowe składającego reklamację.
  2. Towar z wadami lub uszkodzony podczas transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy na koszt wydawnictwa. Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres. Jeśli nie istnieje możliwość wymiany, gwarantujemy zwrot pieniędzy.
  3. W przypadku reklamacji Klient przyjmuje do wiadomości, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu rozpatrzenia reklamacji.
  4. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
  5. Klient ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Warunkiem jest odesłanie książek w nienaruszonym stanie, w przypadku pozycji z dołączonymi nagraniami – w folii ochronnej. Konieczne jest też dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Pieniądze za zwrócone książki zostaną przekazane na adres klienta lub na wskazane konto bankowe.
  6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia do umowy.
  7. Przy zakupie treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym klient otrzyma potwierdzenie zakupu drogą mailową lub w przesyłce z innymi zamówionymi, materialnymi produktami.
  8. Warunki sprzedaży dla firm nie obowiązują klientów indywidualnych i odwrotnie.
  9. Złożenie zamówienia w naszej księgarni wysyłkowej jest jednoznaczne z akceptacją ww. warunków sprzedaży, a składający zamówienie jest świadomy obowiązku zapłaty, które to zamówienie pociąga za sobą.

Numer konta dla Klientów z Polski:

ING Bank Śląski
14 1050 1139 1000 0092 5222 5637

Numery kont dla Klientów zagranicznych:
SWIFT – INGBPLPW
IBAN – PL nr konta

Chcesz otrzymywać informacje związane z wydawnictwem Molly?

Już teraz zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco z premierami, nowościami oraz promocjami.