Właścicielem księgarni internetowej jest DENT V.I.P. MAREK GATZ z siedzibą w Bydgoszcz (85-858) ul. Boya Żeleńskiego 25, NIP 953-111-19-26.
Księgarnia internetowa, dostępna pod adresem www.wydawnictwomolly.pl.pl oraz www.mollypublishinghouse.pl, oferuje do sprzedaży tytuły wydane nakładem Wydawnictwa Molly.
- Ceny książek i innych produktów w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Do wartości zamówionych książek dostarczanych za pomocą pośredników doliczane są koszty wysyłki:
- kurier DPD na terenie Polski – 14 zł,
- kurier DPD za pobraniem – 18 zł,
- Poczta Polska – 14 zł,
- InPost Paczkomaty – 12 zł.
Możliwy jest także odbiór osobisty (bez dodatkowych kosztów).
- Koszty przesyłki zagranicznej:
- EUROPA: poczta zwykła – 54 zł, poczta lotnicza – 62 zł,
- AMERYKA PÓŁNOCNA I AFRYKA: poczta lotnicza – 78 zł,
- AMERYKA POŁUDNIOWA i AZJA: poczta lotnicza – 85 zł,
- AUSTRALIA I OCEANIA: poczta lotnicza – 99 zł.
Podany cennik jest orientacyjny, rzeczywiste koszty wysyłki zagranicznej są wyliczane na podstawie wagi zamówionych produktów i kalkulowane w oparciu o aktualny cennik Poczty Polskiej. W przypadku wysyłek zagranicznych nie jest możliwa płatność przy odbiorze paczki.
- Akceptowane formy płatności:
- płatność przy odbiorze. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia.
- przelew bankowy, karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay. Realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty.
- przelew elektroniczny przy pomocy serwisu Przelewy24. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.
- W przypadku wysyłek zagranicznych możliwymi formami płatności są przelew bankowy lub płatność przy pomocy serwisu Przelewy24.
- Potwierdzone zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego. Paczki na terenie Polski wysyłamy:
- kurierem DPD (czas oczekiwania: 1–2 dni robocze,
- za pośrednictwem InPost Paczkomaty (1-2 dni robocze),
- Poczta Polska.
- Paczki zagraniczne dostarcza Poczta Polska wg własnego regulaminu usług.
- Zamówienia realizujemy w cenach obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
- Z momentem wydania towaru przewoźnikowi klient ma prawo rozporządzać towarem jak właściciel.
- Wydawnictwo ma obowiązek dostarczenia produktów bez wad.
- W przypadku wystąpienia potrzeby reklamacji, należy je składać:
- na adres e-mail: sklep@wydawnictwomolly.pl.pl,
- listownie na adres: DENT V.I.P MAREK GATZ, ul. Boya Żeleńskiego 25, 85-858 Bydgoszcz
- telefonicznie: +48 512 494 772.
W opisie reklamacji klient zamieszcza poniższe informacje – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: informacja i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia
- Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz dane kontaktowe składającego reklamację.
- Towar z wadami lub uszkodzony podczas transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy na koszt wydawnictwa. Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres. Jeśli nie istnieje możliwość wymiany, gwarantujemy zwrot pieniędzy.
- W przypadku reklamacji Klient przyjmuje do wiadomości, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu rozpatrzenia reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
- Klient ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Warunkiem jest odesłanie książek w nienaruszonym stanie, w przypadku pozycji z dołączonymi nagraniami – w folii ochronnej. Konieczne jest też dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Pieniądze za zwrócone książki zostaną przekazane na adres klienta lub na wskazane konto bankowe.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia do umowy.
- Przy zakupie treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym klient otrzyma potwierdzenie zakupu drogą mailową lub w przesyłce z innymi zamówionymi, materialnymi produktami.
- Warunki sprzedaży dla firm nie obowiązują klientów indywidualnych i odwrotnie.
- Złożenie zamówienia w naszej księgarni wysyłkowej jest jednoznaczne z akceptacją ww. warunków sprzedaży, a składający zamówienie jest świadomy obowiązku zapłaty, które to zamówienie pociąga za sobą.
Numer konta dla Klientów z Polski:
ING Bank Śląski
14 1050 1139 1000 0092 5222 5637
Numery kont dla Klientów zagranicznych:
SWIFT – INGBPLPW
IBAN – PL nr konta